"Poate ca n-o avut zile de la Dumnezeu..."

Pentru M.

Ti-am sarutat inima cu un sigiliu. Tu uita-l, ca sa se poata adanci in tacere...
Lasa-te prins de orice si purtat de lumi ireale, batut de timp...Tac si eu..deja simt clipele dintre noi ingropandu-ma. Mi-au acoperit mainile, picioarele. Mai e pieptul...se zbate inca. Si nasul ridicat spre cer. El va fi ultimul pentru ca mirosul tau mi-a intrat in carne.
"Printeso...nu am simtit ca l-am apucat pe Dumnezeu de picior, ci l-am imbratisat cu tot..."
"Minunea unei vieti..."
Noaptea te cuprind cu mainile, ma cuibaresc la randu-mi pe spatele tau calm. Intocmai ca nuca si miezul ei, rostul ei.
Stiu ca ma privesti: daca imi indoi degetele, inseamna ca imi este frig si ma invelesti cu tine...daca nu...inseamna ca imi e bine in sfarsit ....e bine...
M-ai invatat sa ascult frunzele si rotile masinilor, si praful ridicandu-se...si simt acum ca imi vorbesti prin tot...Ca lumea este pentru ca tu sa poti trai...eu sa ii multumesc...intr-o uimire resemnata.
Te las acum...Cu mine in piept. Eu bat tare in tine si tu in mine.
La capete sa fie...pe 172012.

Lu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu