Timpul meu si al tau



O sa merg pentru ca am invatat sa pasesc.
O sa rad pentru ca asa pot sa ma traduc.
O sa impart spatiul cu istoria fiecarui obiect, a fiecarui om care a trecut pe acolo.
O sa spun "buna seara" chiar si cand intru intr-o camera pustie.
O sa masor timpul in oamenii care vin si pleaca.
O sa cred ca vesnicia incape in secunda in care ai fost langa mine.
O sa seman pe zi ce trece mai mult cu cea care am fost si cu cea care devin.
O sa respir aerul cald din plamanii tai.
O sa orbesc cand nu va mai fi nimic de vazut.
O sa privesc in urma doar ca sa stiu cat am mers.
O sa uit de mine doar ca sa imi amintesc mai mult de tine.
O sa cresc ca sa te pot cuprinde.
O sa zambesc zambetul tau.
O sa raman in locurile in care nu am incercat sa ajung.
O sa stiu ca timpul nu exista decat pentru ca lucrurile se transforma.
O sa imi ridic privirea la fiecare colt de strada.
O sa te numesc in fiecare zi in alt fel.
O sa ma spal de zilele de ieri.
O sa te caut acolo unde nu mai e nimic de gasit.
O sa merg si cu spatele.
O sa ma joc cu degetele tale cand adormi.
O sa scriu un scenariu despre viata de acum.
O sa rad cand ni se spune sa fim cuminti.
O sa ajung pana departe si inapoi, iar aproape.
O sa am culori intr-o multime alb-negru.
O sa te iubesc nu gradat sau mult, ci peste mine si tine.
O sa fiu cuvantul pe care il scrii acum sau peste zece minute.
O sa renunt la renuntari.
O sa fiu tot ce am visat.
O sa stiu ca toate lucrurile pe care ni le-am spus sunt promisiunea a ce nu vom rosti vreodata.

Minu

2 comentarii:

adrian spunea...

And I dreamed your dream for you

Lu si Minu spunea...

and i dreamed your reality...

Trimiteți un comentariu